شهید مورد علاقتون کیه؟؟؟

این از اون تیکه هاییه که یه بار توخیابون به ما انداختن..

من ودوتا از دوستام که هرسه چادری هستیم توراه مدرسه خیلی تیکه  می شنیدیم...اما این یکی تیکه نبود..این با بقیه تیکه هایی که می شنیدم و ازکنارشون رد می شدم فرق داشت...رفتم تو فکر

باخودم گفتم بین این همه شهید که همشون هم یه هدف مقدس داشتن کدومشون از همه بهتره؟؟خیلی فکر کردم ..به نتیجه ای نرسیدم ، چون واقعا همشون عین همن ،همشون دوست داشتنین...

هرگلی یه بویی داره

ازبین این همه گل ،قرعه رفاقت باشهدام افتاد به نام شهیدمحمدرضا تورجی زاده

شهیدتورجی زاده مداح بوده ونوای گرمی داشته...شهید به حضرت زهرا سلام الله علیها علاقه ی وافری داشتند و در غالب مداحی هایشان از مصائب ایشان می خواندند . همچنین ایشان وصیت نمودند که بروی سنگ قبر ایشان بنویسند : یا زهرا


شهیدتورجی زاده2

شهید تورجی زاده سلام ...
الان که دارم این متنو می نویسم دارم به نوای گرم شما گوش میدم 
راهیان نور که رفته بودیم بهمون می گفتن با یکی از شهدا رفیق بشید ، باهاش درد دل کنید،ازش کمک بخوایدو....
با اجازتون حالا من میخوام شما بشید داداش من و من بشم آبجی کوچولوی شما...
می خوام  آبجیتون بشم تا هوامو داشته باشید که مبادا روزی کاری بکنم که دل داداشم بلرزه
می خوام آبجیتون بشم تا راهو بهم نشون بدید وکمکم کنید راهتونو ادامه بدم
می خوام آبجیتون بشم تاراهتونو ادامه بدم ومجبور نباشم بگم شهداشرمنده ام...
دستم رابگیرید وبه خدایتان برسانید
یا زهرا(سلام الله علیها)